Peti razred – strah ili izazov?

Za roditelje učenika četvrtih razreda naše škole  predavanje je održala  pedagoginja škole, Nevenka Sinković. Kako djeca, učenici četvrtih razreda doživljavaju prijelaz iz razredne u predmetnu nastavu, boje li se i čega, te kako u svemu trebaju pomoći roditelji  svojim budućim petašima,  zanimljive odgojne upute ali  i rezultate provedene ankete među učenicima prezentirala je pedagoginja roditeljima, u utorak, 24. svibnja.  Prijelazom u peti razred djecu najčešće plaše roditelji i starija braća. Učenici se boje većeg broja predmeta, nepoznatih i strogih učitelja ali i učenja koje će trajati dulje i biti teže.  Razrednici neće biti toliko prisutni kao dosad,  pa će osjećaj slabije kontrole nekima značiti opuštanje i neredovit rad, a to može rezultirati i slabijim ocjenama. Roditelji moraju biti uključeni, redovito se informirati o radu i učenju, a  za to je važna iskrena komunikacija i povjerenje  između roditelja i djece. Učenici očekuju da će zadržeti dosadašnji uspjeh, a čak 17 učenika od 38 anketiranih  očekuje i bolji uspjeh. Prijelaz iz razredne u predmetnu nastavu izazov je, ali i nova stepenica u odrastanju i osamostaljivanju djece,  poručila je pedagoginja.